Waffle Wednesday: Tarkoitusvetoinen markkinointi

Waffle Wednesday: Tarkoitusvetoinen markkinointi

19.09.2018 klo 9:00-10:00

Jari Aalto-Setälä on brändikonsultti ja markkinoinnin asiantuntija, joka on työskennellyt mm. luova toimisto Sek Oy:n toimitusjohtajana sekä perustanut bränditoimisto Rabbit in a Hatin.

Miksi firmat, joilla on voiton tavoittelun lisäksi muukin päämäärä menestyvät paremmin?

Miellyttäminen on falskia.

Simon Sinek on todennut, että yritykset joilla on tarkoitus tekevät parempaa tulosta, kuin yritykset joiden tehtävänä on tehdä tulosta. Tulos on seurausta siitä, kun ihmiset yrityksessä uskovat samaan tavoitteeseen. Tekevät siis työtä jolla on merkitys. Tämä tarttuu kaikkiin, jotka ovat yrityksen kanssa tekemisissä – lopulta myös kuluttajiin. Miellyttäminen on tämän vastakohta. Miellyttäminen ei koskaan ole uskottavaa. Se on falskia. Ihmiset näkevät miellyttämisen läpi ja suuntaavat katseensa niihin, joiden ajatuksia ja tekemisiä he voivat kunnioittaa. Niihin, joiden kanssa he voivat luoda merkitystä elämäänsä. Niihin, joiden avulla omat arvot tulevat näkyviksi. Miksi niin moni markkinoija haluaa silti vain mielistellä meitä?

Rekisteröidy tapahtumaan Eventbriten kautta.

Löydä tapahtuma Facebookista.

Mikäli missasit tapahtuman, voit lukea siitä lisää blogin puolelta.



Kesätarjous

 

10 x päiväpassi sisältäen lounaan 120€! (alv. 0%)

Nosta kesän toimistopäivät seuraavalle tasolle!

Coworking-työtilat, lounasravintola, aurinkoinen terassi ja

afterworkit – kesän kätevin etätoimisto löytyy Konepajalta.

10 kerran päiväpassi lounaan kera käytettävissä touko-elokuussa,

tarjous voimassa vain uusille asiakkaille.

 

Hyödynnä tarjous: hello@wonderlandwork.fi