Waffle Wednesday: Kansainväliset messut muotialan myynnin välineenä

Waffle Wednesday: Kansainväliset messut muotialan myynnin välineenä

30.01.2019 klo 9:00-10:00

 

Bruno Beaugrand kertoo kokemuksiaan tukkutoiminnan pyörittämisestä ja parhaat vinkkinsä kansainvälisessä ympäristössä selviytymiseen. Messut ovat kehittyneet ja muuttuneet valtavasti viimeisen 10 vuoden aikana. Mitä tehdä ja mitä jättää tekemättä, jotta saat messuista täyden hyödyn irti? Kuinka pienet brändit voivat muuttaa maailmaa ja pysyä pinnalla jättimäisen muoti- ja lifestylemaailman myllerryksessä?

 

Bruno Beaugrand on LUMI brändin perustaja, suunnittelija ja puheenjohtaja. Aiemmin Bruno työskenteli Tiffany&Co:n taiteellisena johtaja, erityisesti “The Tiffany Mark” kellokokoelman ja “Cocktail” kelloprojektin parissa. Hänellä on myös kokemusta pakkaussuunnittelusta ja projektijohtamisesta useille yhtiöille, kuten L’Oreal, Pepsi Cola, Kraft Foods, Claussen ja Oscar Mayer. Bruno valmistui tuotesuunnittelun maisteriksi pariisilaisesta Ecole Nationale Superieure des Arts Decoratifs -kuvataidekoulusta.

 

Tilaisuus pidetään englanniksi.

 

Ilmoittautmiset Eventbriten kautta

 

Tapahtuma Facebookissa